Monday, July 20, 2009

LAME DAH CAGHI...

Lame sungguh caghi syiling seposen parlimen tawon 1971. Susah bebenor. Udah habeih selongkor tabong syiling di ghomah. Tak kighe le tabong lame ke tabong baghu. Sebijik pun takde . Ntah mane meghesap. 

Mane nak jumpe, ghopenye syiling ni cume 32,236 dibuatnye deme. Udah tu beghebut le kolektor termasuk le teman. 

Pikior punye pikior, pakei caghe mudah. Ape susahnye, pancen je dengan kepale Agong . Hulor due tige ketoi umpan Agong, sampei le.

Seghonok bebenor teman. Menyeghongen. Bekilat weh!.

Tak kesah le teman UNC ke, aUNC ke, atau EF, asei dapat, pueh hati.

Lege teman. Takyah musen lagi dah.

Lame dah caghi, dapat juge...

5 comments:

JamKoleksi said...

1971 bank negara dok sibuk buat duit $1 (sejuta keping)... tu yang tak sempat buat duit sekupang tu...

Limau tambun said...

Sdr Jamkoleksi,
Tak perasan pulak teman.
Apepe pun selamat kembali bertugas di Blog!

KiD said...

teman pun takde lagi 1971 nih.. hehehee

Limau tambun said...

KiD,

Kalau nak, contact Mr. Govind. Dia ada seketul tapi tak berapa berkilatla.

Anonymous said...

teman pun tak dapat lagi. berape ketui kepala agung yang merah tu mike bagi. macam teman orang tak beduit ni, tak de le. tu pasei, sampe la ni tak dapat lagi. nak bayo dgn ayo lio saje sape yang nak. huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...